11/30 Syokkahwin.com

Please add updates@feedmyinbox.com to your address book to make sure you receive these messages in the future.
Syokkahwin.com - Asia's Best Weddings & Celebrities Gossips Feed My Inbox

Scha Al-Yahya Dah Jadi Tomboy??
November 29, 2009 at 3:59 am

Scha dah give up dengan jantan-jantan Malaya semua sehingga menukarkan diri beliau sebagai TOMBOY? Haru betul jika beginilah jadinya..huhu..Kami dikejutkan dengan gambar ini sewaktu berlayar-layar di alam maya ini. Gambar ini di dapati dari laman Scha sendiri with the message:

I’m loving my new hair. Tho I look unhappy, deep inside I’m extremely happy with my decision ;p

scha-alyahya-tomboy22

Scha sebagai TOMBOY!!

8817_130130103702_38797818702_2389329_2416150_n

Bandingkan dengan gambar Scha Al-Yahya sewaktu jelitawan..hidung dan pipi semua sama ooo..Scary..

[LATEST HANDBAG DESIGNS - CLICK HERE]

Share This

 

This email was sent to epyzulrnd@gmail.comCreate Your Account
Don't want to receive this feed any longer? Unsubscribe here.

0 comments:

Post a Comment